You are here: Home LifeStyle Puterea perceptiei in Field Report

Articole PUM

Pre
Te-ai gandit vreod...
Pilula magica pent...
Cu siguranta ni s-...
Majoritatea barbat...
Te-ai hotarat sa i...
curaj_irefutabil
O problema pe care...
Jocul incepe inain...
Intodeauna trebuie...
AFC - Average Frus...
soul
Obiectivul este sa g...
Candva, cautam un st...
Ce inseamna sa fii b...
Majoritatea femeilor...
Daca stii cum sa atr...
nu_ai_gasit
Cand barbatii ince...
O replica de agatat ...
Imbunatatirea limb...
La fel cum tu iti do...
Trebuie sa inteleg...
Te intrebi la ce ma ...
aprch
De obicei, femeia ca...
CHELNERITA_WAITRESS
Tu: ‘Cred ca est...
stand_back_square_0
Chiar daca aduni toa...
fear2
Poate chiar primul p...
friend-zone_1
Rupe bariera ‘sunt...
money_dating
Sunt sau nu sunt b...
BetterLuckNextTimeALifetimeOfLearning
Maine…data viitoar...
Limitless
Am vazut un film foa...
heart-break-up1
Tot timpul e prea ...

Puterea perceptiei in Field Report

Email Imprimare

Te-ai hotarat sa iesi azi la un pick–up, singur sau cu baietii, vantul iti bate in freza, vremea e faina, ai zambetul pe buze, ai increderea in tine, ai tot materialul pregatit in minte, urmeaza sa faci o abordare de incalzire. Deschizi probabil cu ceva de opinie, duci conversatia la maxim, daca iti place tipa continui, daca nu dai eject.
Urmeaza a doua abordare, apoi a treia, a zecea, ai luat 4 numere de telefon esti fericit, mergi acasa cu gandul sa notezi in agenda/jurnal.

 



Ai agenda? Nu, atunci mergi si ia-ti una!
Ai deja, foarte tare. Atunci iei un pix si te apuci sa scrii un Field Report:
De ce? Pentru ca vei invata cum sa faci un FR SUPER TARE!

Perceptie 3D in Field Report!

Cine are informatia are puterea, cand ai informatii din trei unghiuri diferite, trei perspective, tu stii mult mai mult decat cel care e limitat la o singura perspectiva.

Cei mai de succes oameni sunt cei care jongleaza lejer cu pozitiile perceptuale si le este usor sa joace roluri sau sa se transpuna in diverse stari, dupa cum doresc.

Deci, ce vei scrie? Data si relatarea faptelor?
Ok, te apuci scrii doua pagini, esti bucuros de ce ai facut si ca ti-ai impins limitele.

Vreau sa-ti spun: SUPER, prin jurnalul tau de FR, te dezvolti mai rapid si poti sa-ti urmaresti evolutia in timp, de la prima abordare pana la cea mai recenta. Iti notezi lucrurile bune, rele, blocajele pe care le intampini si zonele de dezvoltare.

"Experienţa este combustibilul pentru perfecţionare şi ajustare permanentă."

Atunci cand faci un FR, creierul tau te induce cateodata in eroare. El creeaza o imagine mai buna a persoanei tale, pentru ca tu sa te simti mai bine, asta se intampla de obicei la nivel inconstient si altereaza realitatea atunci cand tu vrei sa relatezi anumite fapte. Si atunci e bine sa ai la indemana o tehnica care sa iti ofere o perspectiva mai reala, mai obiectiva.

Una dintre tehnicile care m-au ajutat sa-mi imbunatatesc perspectiva asupra realitatii a fost tehnica pozitiilor perceptuale. Poate fi aplicata si pentru negocieri, aplanarea si intelegerea unui conflict, proiectarea unei afaceri, relatii de cuplu sau cu clientii etc.

Sa incepem. Ca sa treci peste limitarea relatarii faptelor doar la persoana 1 intra in toate cele 3 pozitii perceptuale:

• Prima pozitie implica a vedea, a auzi si a simti un anumit eveniment din perspectiva proprie.
• Pozitia a doua implica a vedea, a auzi si a simti un anumit eveniment din perspectiva tipei.
• Pozitia a treia implica a vedea, a auzi si a simti un anumit eveniment din perspectiva observatorului neutru. Este o pozitie detasata, neimplicata in interactiunea "eu" – "tu", denumita si pozitia Observatorului. Un fel de personaj Data din Star Trek sau ceea ce numesc budistii "martor". Functia acestei a treia pozitii este de a evalua ce se intampla in primele doua pozitii.

Deci, privind ca "observator", chiar si atunci cand cineva iti face o observatie negativa, acea persoana iti doreste de fapt binele si nu e ok sa te superi pe ea, ci sa intelegi intentia buna din spatele comportamentului.

Ok, acum ca ti-am explicat cele trei pozitii, intra succesiv in ele.
Simte ceea ce simti din perspectiva ta – care e dialogul tau interior, care e pozitia corpuluii si scrie interactiunea din perspectiva ta (prin ochii tai). Intra in perspectiva ei (pielea ei) si sesizeaza ce simti, ce gandesti, ce vezi la tipul din fata ta si ce iti transmite. Ea, si acum tu poti experimenta ceva de genul: ce-i cu tipul asta, ii place de mine sau nu, nu-mi dau seama, ma intriga, dar parca sta cu spatele la mine, ma ingora, e relaxat si cool, oare ce crede prietena mea despre el etc.

Acum treci in pozitia de martor la situatie (observator).
Pozitia de martor este cea mai buna pentru feedback. Neimplicat emotional, asisti la o scena, vezi cu claritate ce se intampla pe acea scena (el si ea), ca si cum ar fi un film 3D.

Pozitia a treia iti da posibilitatea sa analizezi body language-ul, tonalitatea vocii, ritmul vocii, atitudinea si mimica, starile lui. De asemenea, observi reactiile femeii la materialul folosit de el pe tot parcursul interactiunii.
Iti arata astfel o posibilitate de depasire/modificare, imbunatatire pe viitor a unei situatii asemanatoare: neidentificarea cu emotiile, gestionarea detasata a interactiunii, intelegerea in timp real a zonei in care te aflii, respectiv cu tipa X.

Poti sa experimentezi si mai mult in aceasta pozitie, de exemplu: poti sa-ti imaginezi ca esti o camera virtuala, in orice moment poti opri timpul, il poti derula inainte sau inapoi cu diferite viteze, poti face in asa fel incat sa dai zoom si sa observi in detaliu maxim microgesturi faciale ale femeii tocmai atunci cand e momentul potrivit sa apesi butonul ei rosu, stii la ce ma refer.

Ca observator, vezi mult mai mult decat doar pe el si doar pe ea, vezi conexiunea, vezi relatia, vezi fazele atractiei. Uita-te prin restaurante sau baruri si observa relatia dintre persoane sau cupluri ca si un exercitiu distractiv.

Astfel acum ai experienta aceasta 3D in care ai cules informatii si ai perceput efectiv situatia din trei pozitii distincte.

Ok, acum stii cum sa faci un FR profesional si, intr-un timp mult mai rapid, succesul tau in interactiuni va creste exponential.

Andreas

 

  • Contact

  • Social Skills Team

Ne poti contact folosind informatiile de mai jos!
Adresa: 300194 Timisoara, Str. Remus nr. 9
Telefon: -
Email: contact@pickupmaster.ro
 Website: www.pickupmaster.ro
Echipa care te insoteste (Sniper, Thunder, Directoru, Andreas si Eros) care te insoteste pe drumul spre succes si satisfactii are ca si experienta cumulata aproximativ 5000 de ore de training atat indoor cat si in field si multiple specializari in domenii conexe: NLP, dezvoltare personala, comunicare si asertivitate, gestionare dinamica de grup si facilitare, hipnoza si training motivational.

Ultimile noutati

Popular

Pickup Master & Twitter

web design timisoara